Budování značky - jak na branding...

5.5.2017

„Dobrý branding je pro vaše publikum ochutnávkou toho, co můžete nabídnout.“, říká Caitlin Bacher, odbornice na on-line marketing. Máte vlastní firmu - ale víte, jak vybudovat její značku? Možná vám napoví tento článek.

Proč značku budovat

Značka má pro společnost i její zákazníky řadu funkcí. Je symbolem, tvoří především spojení určitých hodnot, zásad, kultury... Pro klienty většinou představuje záruku kvality a vlastností, na které jsou u výrobků či služeb této značky zvyklí.

Budování značky neboli branding zahrnuje všechny aktivity, které firmě pomáhají k vytvoření úspěšné značky. Značky s dobrou pověstí, kterou si lidé zapamatují a budou si jí spojovat se správnými hodnotami.

Brand

Jak si vybudovat vlastní značku

Každý marketingový specialista ví, že budování značky trvá dlouhá léta, zato její zničení může přijít ve vteřině. Jak tedy na brandingu pracovat?

  • Řekněte, kdo jste – vyprávějte zákazníkům příběh své firmy, vaše cíle a očekávání.
  • Stabilita a důvěra – mnohem snazší pozici při budování důvěry má stabilní firma s dlouhou tradicí.
  • Média – moderní technologie ulehčí komunikaci s klienty. Pomocí sdílených videí nebo publikovaných fotografií či blogů nejen vaši zákazníci uvidí, jaká vaše společnost je.
  • Nebuďte na to sami – na budování značky se podílí nejen její majitel a marketingové oddělení. Velkou pomocí může být, když se do budování značky zapojí zaměstnanci firmy.

Kde začít?

Chcete si zvýšit prestiž vaší firmy? Sledujete, jak v této oblasti postupuje konkurence? Vy si ale pořád nejste jisti, jak to udělat, abyste byli stejně úspěšní? Neotálejte, zavolejte na pomoc agenturu, která vám s celým procesem pomůže. Využijte služeb profesionálů ze společnosti PANKREA.

Jak budujeme značky našim klientům?

leoš
Leoš Patka    
PAN KREAtivec    

20