Claim – produkt s vlastním sloganem

20.9.2017

Rozesměje. Šokuje. Okouzlí. Předčí vaše očekávání, někdy dá důvod k zamyšlení. Hlavní ale je, že upoutá pozornost a lidé si ho zapamatují. Koho? Claim! Zaujměte svoje zákazníky na první pohled, pořiďte si claim, který nadchne, u profesionálů, kteří vědí, jak na to.

Co je claim?

Slovo claim se obvykle používá ve stejném významu jako výraz slogan. Je to tedy krátké slovní spojení, které si zákazníci spojí s určitým produktem nebo i značkou, pak si díky němu produkt snáze vybavují.

Některá vysvětlení jeho význam částečně posunují, pak odpovídá píše sloganům, které se vztahují k jedné kampani, produktu a netýká se tedy celé značky.

Buzz

Potřebuješ s claimem rady?
PANKREA je s nimi tady.
Když nevíš, co na stránky,
pošli dotaz do schránky.

Ve správný čas, na správném místě

Ať už dáváte přednost kterémukoliv významu slova claim, důležité je, aby fungoval, jak má. Kdy je na něj ten pravý čas? Jeho umístění je závislé na tom, kde ho prezentujete.

  • Audiovizuální nebo psaná podoba – claim přichází hned za produktem.
  • Rádio – bývá umístěn až na samý konec reklamy.

Claim podporuje firemní identitu

Kromě ideálního načasování by měl úspěšný claim disponovat i jednoduchostí, snadnou zapamatovatelností, nápaditostí, originalitou... Chytlavý claim si lidé snadno zapamatují, spojí s produktem, a posiluje se tak i povědomí o celé značce, což podporuje i celkovou firemní identitu.

Máte i vy produkt, který byste rádi vyzdvihli? Vytvořte pro něj vlastní, kreativní claim. Chybí vám snad inspirace? Kontatujte nás a my si s ním hravě poradíme.

leoš
Leoš Patka    
PAN KREAtivec    

20