Vizuální marketing - ať je, na co se dívat

30.8.2017

Západ slunce, čeřící se voda nebo listy pomalu se snášející ze stromů. Lidé se prostě rádi dívají. Nabídněte proto i svým zákazníkům zajímavou vizuální prezentaci svojí firmy, která je zaručeně upoutá. Zapojte vizuální marketing.

Vizuální marketing

Co to ten vizuální marketing vlastně je? A kde se vzal? Vizuální marketing se zabývá vším, co vnímáme očima – internetové stránky, polepy firemních aut, loga, firemní stejnokroje a další. Propojuje znalosti a principy z oblastí marketingu, psychologie a ekonomie.

Pojem se objevil začátkem 60. let 20. století. Podstatou je, aby si zákazník spojil značku s kvalitním produktem nebo službou. Zákazník si tedy zapamatuje pozitivní pocit související s danou značkou a při příštím nákupu bude mít rozhodování na přeplněném trhu jednodušší.

Vizuální marketing

Firemní logo

Nakupující si nejčastěji zapamatují firemní logo, to si pak obvykle spojí s každým výrobkem společnosti. Dá se říct, že „čím jednodušší logo, tím snáze zapamatovatelné“, proto trendy při jejich tvoření směřují stále více k jednoduchosti. Ulehčete svým zákazníkům, nechte je zapamatovat si právě vás.

Webové stránky – vizualizujte vaši firmu

Dlouhodobou investicí do vizuálního marketingu znamenají zpravidla i webové stránky společnosti. Měly by představovat firmu jako takovou, prezentovat ji před současnými či potencionálními zákazníky i partnery, zaměstnanci nebo širokou veřejností. S jejich pomocí může společnost ovlivňovat, jak o ní veřejnost smýšlí.

Nechcete, aby zákazníci na vaši firmu shlíželi svrchu nebo aby se na ni dívali skrze prsty? Ukažte jim, jací opravdu jste a co ve vás je. Předveďte jim nezapomenutelnou vizuální prezentaci, na které budou moci nechat oči.

Zavolejte do agentury PANKREA, nechte nás prohlédnout si vaši firmu a my vám vytvoříme takovou vizuální prezentaci, že budou všichni jen zírat:)

Mrkněte na ty, kteří už to zkusili

leoš
Leoš Patka    
PAN KREAtivec    

20