Významná společnost působící v oblasti koupelen a interiérů s cílovou klientelou, která vyznává kvalitu a nadčasový design. Showroomy a vzorkovny Dorintu lze nalézt po celé ČR.
Začátek spolupráce: léto 2014
Zadání
- Sjednotit Dorint v online prostředí jednou fungující prezentací.
- Zlepšit online komunikaci s koncovým klientem i partnery.
- Ukázat firemní identitu v jejím pravé světle, a to nejen vizuálně.
- Realizovat kontinuální marketingovou komunikaci s klientem.
- Budovat značku Dorint, a to především na internetu.
Postup realizace
- Vstupní analýza nám ukázala složitost ukázání značky Dorint v pravém světle, ale napověděla nám jasné cesty, protože klient se při ní dostatečně představil.
- Analýza klíčových frází ukázala širokou možnost práce s obsahem webu.
- Následoval drátěný model, který zde byl naprosto nezbytný. Bylo třeba si rozvrhnout, co je vlastně hlavní a jak to klientovi přehledně ukázat.
- Design stránek připravoval dvorní grafik Dorintu, což zvýšilo důležitost drátěného modelu. Nutno říct, že grafik ideálně podržel vizuální styl a připravil jednoduchý, přehledný, přesto zajímavý koncept.
- Poté přišel řez šablony a spuštění webu na testovací doméně, čímž jsme se přenesli k věci vždy nejkomplikovanější a časově nejnáročnější, tedy k obsahové části stránek. Výsledně pracujeme s obsahem doposud, a to nejen v blogu. Prezentujeme značky, showroomy, reference. Dorint má stále co ukazovat.
Marketinová podpora
- Oblast je i díky kvalitním fotografiím velmi zajímavá pro kreativní aktivity na sociálních sítích. Aktivně zde komunikujeme s klientem, pracujeme s brandem, ukazujeme reference, partnery a vše, co zvedá podvědomí o Dorintu.
- Blog o interiérech a koupelnách je pro naši copywriterku doslova orná půda. Nekonečné množství témat, která uživatele internetu zajímají.
- Spolupráce se postupně rozrůstá.
Aktuální stav
- Klient má kvalitní a přehlednou prezentaci, se kterou se pracuje a plně reprezentuje firemní identitu. Zajíždí se pravidelná tvorba článků a kampaně na sociálních sítích.