Zena paliva s.r.o. je východočeská společnost, která se specializuje na prodej tuhých paliv, ovoce a zeleniny. Současně nabízí služby autovrakoviště, včetně ekologické likvidace automobilů, nebo pronájem kontejnerů. Původně hořická firma se během více než čtvrt století působení na trhu rozšířila do Jičína a Nového Bydžova.
Začátek spolupráce: léto 2016
Zadání
- Modernizace původních webových stránek do podoby, která bude vhodně reprezentovat značku Zena paliva a bude zajímavá pro soukromé i firemní odběratele.
- Vytvoření plně responzivních stránek.
- Napojení webových stránek na publikační systém Estofan.
- Vytvoření optimalizovaného obsahu a jeho postupné rozšiřování za pomoci blogů.
Postup realizace
- I tato zakázka začala vstupní analýzou klienta, jeho rozmanitých činností i cílovou skupinou zákazníků, pro které je určena. Inspiraci pro tvorbu obsahu webu i blogů přinesla analýza klíčových frází.
- Vzhledem ke škále nabízených služeb bylo více než důležité zamyslet se nad vhodným grafickým rozvržením prvků na stránce.
- Když byly stránky po grafické stránce hotové, přišel čas na jejich plnění obsahem, přizpůsobeným návštěvníkům stránek i pro zlepšení pozice ve vyhledávačích. Obsah webu bude průběžně doplňován o odborně psaný blog, který bude své čtenáře upozorňovat na novinky ve firmě Zena paliva nebo informovat o službách společnosti.
Aktuální stav
Stránky byly spuštěny na konci listopadu 2016. V současné chvíli klient zvažuje možnosti rozšíření obsahu na stránkách a správu sociální sítě Facebook.