Zena paliva s.r.o. je východočeská společnost, která se specializuje na prodej tuhých paliv, ovoce a zeleniny. Současně nabízí služby autovrakoviště, včetně ekologické likvidace automobilů, nebo pronájem kontejnerů. Původně hořická firma se během více než čtvrt století působení na trhu rozšířila do Jičína a Nového Bydžova.

Začátek spolupráce: léto 2016

tulikivi

Zadání

  • Modernizace původních webových stránek do podoby, která bude vhodně reprezentovat značku Zena paliva a bude zajímavá pro soukromé i firemní odběratele.
  • Vytvoření plně responzivních stránek.
  • Napojení webových stránek na publikační systém Estofan.
  • Vytvoření optimalizovaného obsahu a jeho postupné rozšiřování za pomoci blogů.

Postup realizace

  • I tato zakázka začala vstupní analýzou klienta, jeho rozmanitých činností i cílovou skupinou zákazníků, pro které je určena. Inspiraci pro tvorbu obsahu webu i blogů přinesla analýza klíčových frází.
  • Vzhledem  ke škále nabízených služeb bylo více než důležité zamyslet se nad vhodným grafickým rozvržením prvků na stránce.
  • Když byly stránky po grafické stránce hotové, přišel čas na jejich plnění obsahem, přizpůsobeným návštěvníkům stránek i pro zlepšení pozice ve vyhledávačích. Obsah webu bude průběžně doplňován o odborně psaný blog, který bude své čtenáře upozorňovat na novinky ve firmě Zena paliva nebo informovat o službách společnosti.

Aktuální stav

Stránky byly spuštěny na konci listopadu 2016. V současné chvíli klient zvažuje možnosti rozšíření obsahu na stránkách a správu sociální sítě Facebook.

14