Marketingová automatizace

29.3.2017

Moderní technologie nabízejí nepřeberné množství možností, jak oslovit zákazníka nebo se mu připomenout. Chtěli byste i vy kontaktovat ty, kteří by o vaše produkty nebo služby mohli mít zájem? Marketingová automatizace se o všechno postará sama. Vyzkoušejte ji.

V čem spočívá marketingová automatizace?

Marketingová automatizace tkví ve využívání speciálního softwaru ke komunikaci s klienty i získávání nových.

Software se obvykle sám postará o shromažďování informací o zákaznících, pak jim dokáže posílat ty pravé informace ve správný čas. Některé softwary umí sami vybírat a třídit potenciální klienty firmy podle toho, co vyhledávají na internetu.

Podle jejich aktivit také dovedou použít formu komunikace, která na ně zapůsobí.

Automatizace

Jak může firma oslovit svého zákazníka?

Když společnost využívá marketingovou automatizaci, celý systém automaticky ví, jak oslovit zákazníka a celá situace může vypadat takto: Návštěvník, pan Karel, zavítá na stránky firmy, prohlédne si několik sportovních triček a krátce nato mu do schránky přijde e-mail s nabídkou posilovacího náčiní. Po otevření svého profilu na sociální síti, uvidí reklamu této firmy.

Při další návštěvě webu firmy se mu výrobky automaticky řadí tak, jak si je prohlížel. Když konkurenční firma zvýší tlak na zákazníka, systém sám upraví frekvencí posílání zpráv. O několik dní pozdě si Karel žádné tričko nekoupil, a tak dostane další e-mail s nabídkou.

V poslední době vzniká spousta nových zahraničních i českých společností a softwarů, které se na marketingovou automatizaci zaměřují. Jak chcete oslovit zákazníka vy?

Pokud potřebujete o marketingové automatizaci ještě nějaké informace? Napište nám. PANKREA vám vždy ráda pomůže.

Jarča
Jaroslava Sabóová
Analytický specialista

20