petra

Copywriting aneb psaní textů

Copywriting aneb psaní textů je jedna z nejdůležitějších částí obsahu. Ten může být Achillovou patou vašich stránek nebo naopak místem, které návštěvníky zaujme. Probudí v nich zájem, vyvolá touhu a oni vás osloví s poptávkou. Je toto vaším snem?

Nechte tedy psaní na nás! Víme, jak se u vašich zákazníků „trefit do černého“.

Tvorba textů pro web

Každé stránky potřebují nějaký obsah. Bez toho to nejde. Opravdu. To by se na nich návštěvník nic nedozvěděl a vy byste jej ztratili, což by byla škoda. Proto je tvorba textů pro web jednou z důležitých částí, které se nesmí podcenit.

Nejde jenom o stylistiku a gramatiku, ale také o jejich zaměření, tón, čtivost, obsažené informace a celou řadu další pravidel, která se při psaní musí dodržet.

Poptat nezávaznou konzultaci

PRrrr...PR články!

PRrrr...! Pankrea krotí i tento nástroj marketingové komunikace. Chytlavě napsané a dobře umístěné PR články podporují propagaci čehokoliv. 

PR článek v tištěných médiích zvýší povědomí o vaší společnosti a buduje dobrou image. A co když je článek určený pro internet? Tam se navíc využijí jedinečné zpětné odkazy, což pomůže vašemu webu především z pohledu SEO. Zde ovšem pozor na masové katalogy, ty jsou v dnešní době již "kladivem na čarodějnice".

Obsahová strategie

Chcete mít neuspořádané internetové stránky plné nepodstatných informací, které návštěvníka budou nudit? Tak to potom dál ani nečtěte.

Jestli je ale vaším cílem, aby se na vašich stránkách klient bavil, chodil se k vám poradit a zjišťovat novinky a především opakovaně nakupoval, pomůže vám obsahová strategie. Díky ní se vaše stránky stanou vyhledávaným zdrojem informací, zapracují na důvěryhodnosti i odbornosti a zákazník z nich bude nadšen!

SEO a marketingový copywriting

SEO a marketingový copywriting umí posunout vaše stránky na první místa vyhledávačů. To zvyšuje pravděpodobnost, že vaše stránky budou mezi prvními hledanými, padnou potencionálnímu zákazníkovi do oka, prohlédne si je a pokud ho zaujme i obsah, je to už jen malý krůček k poptávce. A to přece chcete, ne?

Teď už víte, proč je copywriting a obsah tak důležitý. Stačí jen poslední krůček a budete mít takové texty, na kterých vaši zákazníci budou moci oči nechat!

stepan
Místo Bravíčka jsem se hrabal v DOSu a Dune 2. Dnes se hrabu ve webech a klienti mě za to milují.
Štěpán Sedláček
Zakladatel společnosti
jan
Barvy, laky, fermeže, Honza vám to nařeže... a nasadí samotnou responzivní aplikaci.
Jan Hruška
Kodér
jarca
Dávát webům finální podobu mě moc baví. Někdy je to fuška, doladit k ideálům oka.
Jaroslava Sabóová
Kreativní ideolog
verca
Online a sociální sítě to je můj rajón. Naše klienty v něm braním hlava nehlava.
Veronika Zahálková
Kreativa sociálních sítí
17