marketa

Media relations - nejen PR články

V rámci media relations komunikujeme za klienta s médii. Dále pak pomocí médií s širokou veřejností, cílovým zákazníkem a leckdy i nepřímo s vlastními zaměstnanci.

Důležitou součástí této komunikace jsou PR články a blogy z oboru klienta, které jsou pro koncového čtenáře informačně zajímavé.

 
 

Media relations důležitou částí PR

V dnešní době komunikujeme s klientem ve všech různých formách. Média však zůstávají podstatnou součástí firemní komunikace a nástrojem, pro oslovení nového zákazníka.

Media relations je tedy nutné aktivně řešit a i zde vytvářet dobré vztahy. Můžeme vám nabídnout spolupráci s širokou paletou médii: časopisy, webové portály, sociální sítě, rádia, TV. Pomůžeme vám vybrat toho správného nositele informace, abychom i zde vedli komunikaci přímo směrem k cílovému klientovi.

PR články všeho druhu

PR články a tiskové zprávy jsou pro fungování klienta v oblasti médií nezbytné a pro nás je jejich tvorba denním chlebem. Zakládáme si nejen na jejich čtivosti, ale také funkčnosti.

To znamená, že v případě PR článku pro média vystihneme kladnou podstatu situace a média dostanou pozitivní obraz o události či produktu. Pokud jde o článek na web, přivedeme, oslovíme a zaujmeme cílového klienta. Ale zde nám to již hraničí s blogem.

 
 

Blog na vašem webu

Statické internetové stránky jsou minulostí. A kdo v ní zůstal, bude se jen v pozadí koukat, jak jeho konkurence díky blogu žije na webu, a tím pádem i mimo něj.

Blog může přivézt klienta na stránky díky longtailovému výrazu a pokud ho zaujme, může se z náhodného návštěvníka stát pravidelný, což je hlavním cílem každých webových stránek.

leos
Bez precizně zpracované identity nemáte nejmenší šanci zaujmout veřejnost a budovat pozitivní image.
 
Leoš Patka
Wolf, řeším problémy
marketa
Tatam je doba, kdy nezáleželo na názoru veřejnosti. Dobře vedené PR Vám zajistí pozitivní image.
 
Markéta Rudyšová
PR a média
petra
Není článek jako článek. Mým uměním je psát tak, abych v každém čtenáři vzbudila vášeň pro věc.
 
Petra Soukupová
Kreativní textařka
kamila
Dobrá komunikace firmy s veřejností představuje konkurenční výhodu. My to víme a naučíme.
 
Kamila Broučková
Kreativní textařka
 
8