stepan

Návštěvnost stránek a konverzní poměr

Abyste naše výsledky viděli černé na bílém a my si mohli ověřovat naše nápady s vylepšením stránek, využíváme několik zpětných zdrojů.

Tím nejoblíbenějším jsou naše reference, reakce klientů a v neposlední řadě reakce koncových zákazníků našich klientů. Ale abychom byli zcela nestranní, zajímá nás konverzní poměr a návštěvnost stránek. Tak se na to pojďme podívat blíž.

 
 

Konverzní poměr

Laicky řečeno, konverzní poměr je údaj o tom, z kolika návštěvníků stránek se stanou zákazníci. My víme, že jste rádi, když jsou vaše stránky navštěvovány, ale také víme, že je pro vás důležité, abyste pomocí stránek dosáhli určitého zisku.

A k tomu slouží právě zmiňovaný konverzní poměr se svou metodiku a postupy, které má PANKREA v malíčku! S námi již budete přesně vědět, z kolika potencionálních zákazníků se stali opravdoví zákazníci a jaký zisk vám nové stránky přinesly!

Návštěvnost webových stránek

Je důležité mít o stránkách a jejich fungování přehled a mít informaci, jaká je návštěvnost stránek, ale také jak si stojí konkurence. Dříve se používala tzv. počítadla, dnes ale máme daleko elegantnější řešení.

Lze zjistit počet uživatelů, kteří stránky navštívili, kolik stránek si prohlédli a kolik jim věnovali času. Dále také zjistíte, odkud potencionální zákazníci přišli nebo i to, jaký používají prohlížeč či monitor. A věřte nám, s těmito údaji se už dá pracovat.

 
 

Google analytics

Google analytics je řešení, jak zjistit účinnost marketingových aktivit, hodnotu jednotlivých segmentů nebo samotnou návštěvnost. Díky této službě poznáme, co u vás zákazníci hledají, co je zaujalo a co naopak přehlédli.

Jen tak můžeme stránky stále vylepšovat, aby byl konverzní poměr (který vám přináší zisk), co největší.

stepan
Místo Bravíčka jsem se hrabal v DOSu a Dune 2. Dnes se hrabu ve webech a klienti mě za to milují.
 
Štěpán Sedláček
Centrální mozek lidstva
jan
Barvy, laky, fermeže, Dita vám to nařeže. Nad obsahem tvého webu umí přebrat otěže.
 
Dita Jelínková
Úsměv, rady, e-DITAce
jarca
Dávát webům finální podobu mě moc baví. Někdy je to fuška, doladit k ideálům oka.
 
Jaroslava Sabóová
Kreativní ideolog
verca
Online a sociální sítě to je můj rajón. Naše klienty v něm braním hlava nehlava.
 
Veronika Zahálková
Kreativa sociálních sítí
 
17