Články z oboru
ŠS
Blogy jsou moje hobby,
píšu vtipně, tak coby.
Třeba se něco dozvíte,
když ne, tak mi to povíte.
Petra Soukupová
LP
Jako kreativec píšu rád,
času však málo napořád,
leč občas vás potěším,
něco cool sem vyvěsím.
Leoš Patka
MM
Do psaní se moc nepletu,
ale na netu mám parketu.
O Pé-Pé-Cé něco vím,
tak vás občas potěším.
Eva Jiříková

Blog

Pro vás všechny, kteří dychtíte po dalších informacích a znalostech z oblasti reklamy, PR a webů tu máme blog, kde najdete odpovědi na vaše otázky, různá vysvětlení i definice, názory, nápady, novinky, prostě vše, co stojí za to číst!

Články zde přibývají pravidelně, ale výjimka potvrzuje pravidlo. Bojíte se, že Vám nějaké novinky a informace utečou? Už žádné obavy, pro tento případ je tu připraven odběr novinek, díky kterému se o všem, co Pankrea chystá, dozvíte jako první!

Přistaňte na landing page

15.11.2017

Newsletter nebo banner přivádí klienty na vaše stránky. Teprve teď ale nastává ten podstatný okamžik – místo, kde se ocitnou. Landing page je může přesvědčit zůstat nebo odradit. Udělejte z landing page svoji výkladní skříň.

SEM – Marketing ve vyhledávačích

1.11.2017

Marketing ve vyhladávačích, search engine marketing nebo zkrátka SEM. To jsou pojmy, které by vaší firmě mohly ušetřit řadu starostí a také náklady. Tedy když víte, jak na ně. Jestli zatím jen nevěřícně kroutíte hlavou, pokračujte ve čtení. 

Co je případová studie a proč ji psát?

25.10.2017

Rádi se pochlubíte svými úspěšně dokončenými projekty? A proč ne? Ukažte potenciálním klientům, s čím jim můžete pomoci a jak to zařídíte. Nechte je udělat si představu, jak vaše firma pracuje a jak jsou s ní zákazníci spokojeni. Vytvořte případovou studii ke každému významnému projektu.

Když marketing, tak interaktivní a online!

18.10.2017

Interaktivní je dnes téměř všechno: interaktivní hračky, interaktivní výuka, dokonce lze jít i na interaktivní rande... Věděli jste ale, že můžete pro svoji firmu můžete využívat také interaktivní online marketing? Co si pod tímto pojmem představit, vám napoví následující článek.

Public relations? Proč nebýt online?

4.10.2017

Kdo není online, jakoby dnes ani nebyl. A u společností to platí zvlášť. Naopak, kdo se v prostředí internetu cítí jako ryba ve vodě, má napůl vyhráno. Jak můžete ovlivňovat názory veřejnosti přes internet? Jak zařídit, aby kvůli online public relations nevzniklo víc škody než užitku? Dozvíte se v tomto článku.

Blog