Články z oboru
ŠS
Blogy jsou moje hobby,
píšu vtipně, tak coby.
Třeba se něco dozvíte,
když ne, tak mi to povíte.
Petra Soukupová
LP
Jako kreativec píšu rád,
času však málo napořád,
leč občas vás potěším,
něco cool sem vyvěsím.
Leoš Patka
MM
Do psaní se moc nepletu,
ale na netu mám parketu.
O Pé-Pé-Cé něco vím,
tak vás občas potěším.
Eva Jiříková

Blog

Pro vás všechny, kteří dychtíte po dalších informacích a znalostech z oblasti reklamy, PR a webů tu máme blog, kde najdete odpovědi na vaše otázky, různá vysvětlení i definice, názory, nápady, novinky, prostě vše, co stojí za to číst!

Články zde přibývají pravidelně, ale výjimka potvrzuje pravidlo. Bojíte se, že Vám nějaké novinky a informace utečou? Už žádné obavy, pro tento případ je tu připraven odběr novinek, díky kterému se o všem, co Pankrea chystá, dozvíte jako první!

Claim – produkt s vlastním sloganem

20.9.2017

Rozesměje. Šokuje. Okouzlí. Předčí vaše očekávání, někdy dá důvod k zamyšlení. Hlavní ale je, že upoutá pozornost a lidé si ho zapamatují. Koho? Claim! Zaujměte svoje zákazníky na první pohled, pořiďte si claim, který nadchne, u profesionálů, kteří vědí, jak na to.

Správný nadpis – výzva web copywritera

13.9.2017

Říká se, že lidé nečtou. Do jisté míry je to pravda. V době, kdy o vaši pozornost bojují každou minutu nové a nové podněty, má web copywriter jen minimum času svého čtenáře zaujmout natolik, aby se ve čtení dostal dál než za titulek. Více než tři čtvrtiny lidí totiž přečte jenom nadpis a dále nepokračuje.

Vizuální marketing - ať je, na co se dívat

30.8.2017

Západ slunce, čeřící se voda nebo listy pomalu se snášející ze stromů. Lidé se prostě rádi dívají. Nabídněte proto i svým zákazníkům zajímavou vizuální prezentaci svojí firmy, která je zaručeně upoutá. Zapojte vizuální marketing.

Jak vytvořit newsletter, který zaujme

23.8.2017

Hledáte cestu, jak oslovit svoje zákazníky? Bez „pozvánky“ na vaše webové stránky nepřijdou? Tak jim nějakou pošlete. Co kdybyste vyzkoušeli newslettery? Ano, ty e-maily s informacemi nebo nabídkami, které i vy nejspíš dostáváte pravidelně do svojí elektronické schránky. Jak newslettery vytvořit správně?

Word of mouth - jak na dobrou pověst

16.8.2017

Skoro 80% lidí věří více doporučení jiných zákazníků než reklamě! To je pěkné číslo, co říkáte? Patříte taky k těm, kdo reklamě nevěří? Chcete, aby vaše firma měla mezi zákazníky dobrou pověst? Jak toho dosáhnout? To je spousta otázek – tak se pojďme podívat i na nějaké odpovědi. Pomůže i Word of mouth.

Blog