marketa

Image firmy a budování značky

Stejně jako cvičení je běh na dlouhou trať, tak ani u budování značky nejsou výsledky vidět okamžitě.

Jaké cviky doporučujeme našim klientů, aby bylo posilování značky co nejúčinější a dosáhli pozitivního obrazu, tedy kladné imageKontaktujte nás a my vám prozradíme všechny tajné fígle!

 
 

Budování značky

Výraz „budování značky" se nepoužívá jen tak náhodou, je to jako stavět dům. Základem je vždy tvorba precizní a originální firemní identity. Na ni navazuje práce s jednotlivými aspekty identity: filozofií, kulturou, komunikací, designem, produktem.

Pokud odvedeme dobrou práci a veřejnosti pravidelně předkládáme smysluplný obraz naší firmy, dosáhneme cíle: kladné image.

 

Co je image

Image je tváří firmy. Zpravidla je však jiná v očích managementu, zaměstnanců, veřejnosti, investorů nebo médií. Smyslem PR aktivit a budování značky je tento pohled pokud možno navždy sjednotit.

Image firmy

Dobrá, opravdu dobrá image firmy tedy není v žádném případě samozřejmostí. K vytvoření pozitivní image je třeba hodně péče, času a především kupa dobrých nápadů. Že nevíte, jak na to? Nevadí, od toho jsme mu tu my.

leos
Bez precizně zpracované identity nemáte nejmenší šanci zaujmout veřejnost a budovat pozitivní image.
 
Leoš Patka
Wolf, řeším problémy
marketa
Tatam je doba, kdy nezáleželo na názoru veřejnosti. Dobře vedené PR Vám zajistí pozitivní image.
 
Markéta Rudyšová
PR a média
petra
Není článek jako článek. Mým uměním je psát tak, abych v každém čtenáři vzbudila vášeň pro věc.
 
Petra Soukupová
Kreativní textařka
kamila
Dobrá komunikace firmy s veřejností představuje konkurenční výhodu. My to víme a naučíme.
 
Kamila Broučková
Kreativní textařka
 
8