Marketingový e-mail – rychle a účinně

14.6.2017

Již dříve jste se na těchto stránkách mohli dočíst, proč vsadit na e-mail marketing a co bude obnášet celá kampaň. Pořád ale tápete, co do e-mailu napsat a co raději ne? I pro tento případ tady máme několik tipů, které vám se psaním poradí.

Otázka zní: „Jak napsat marketingový e-mail?“

Podívejte se na několik užitečných rad, které můžete využít:

  • Obsah je základ – v e-mailu si dávejte pozor, ať čtenáře nezahltíte nepodstatnými informacemi, o které ani nestál. Po několika takových zprávách by mohl přijímání vašich sdělení odmítnout. A to přeci nechcete, že?
  • Jednoduše a přehledně – čtenář se musí v e-mailu rychle zorientovat a pochopit, co po něm chcete.  E-mail by se měl čtenáři zobrazit správně na osobním počítači, mobilním telefonu nebo tabletu.
  • Buďte osobní – personalizace  se stává běžnou součástí e-mail marketingu. Dopřejte vašemu zákazníkovi pocit, že je e-mail určen přímo pro něj.
  • Vyvolejte akci řekněte čtenáři, co chcete, aby udělal (Registrujte se!, Nakupte!...) a dejte mu k tomu možnost, připravte mu prvky, přes které se dostane přímo k formuláři nebo do e-shopu.
  • Emoce pomůžouzapůsobte na svoje zákazníky, ukazujte obrázky, vyprávějte příběhy. Průzkumy uvádějí, že šťastní lidé dělají více spontánních rozhodnutí. A vy přece chcete, aby nakoupili právě teď a ve vašem e-shopu, že?

Co čtenáře odradí

Na druhé straně je řada věcí, kterým je třeba se při tvoření marketingového e-mailu vyhnout. Předmět e-mailu by neměl bý příliš dlouhý ani nudný. Vyvarujte se nefunkčních odkazů a jiných chyb vůbec. Nemusíte posílat stejný e-mail všem v databázi, pozměňte jeho obsah a pak porovnejte, který z nich bude mít větší úspěch. Neatraktivní jsou pro čtenáře i příliš rozsáhlé e-maily.

Oslovíte experty?

Sepisováním marketingových e-mailů můžete pověřit profesionální firmu. Odborníci ze společnosti PANKREA to rádi udělají za vás. Stačí, když nám sdělíte podrobnosti a my vytvoříme e-maily na míru vašim zákazníkům.

Teď už víte, jak napsat ten správný e-mail, který zákazníky zaujme a motivuje. Máte dotazy nejen k e-mail marketingu? Nebo potřebujete se sestavením vaší zprávy pomoci? To PANKREA umí! Kontaktujte nás!

Petra
Petra Soukupová
Obsahový specialista

20