Hlavní menu
Jak by vypadalo takové muzeum marketingu? Byly by tam jistě reklamy na hliněných destičkách nebo pouliční vyvolávači. Zamysleli jste se někdy nad tím, jestli už tam nepatří některé z metod, které využívá vaše firma? Je váš marketing moderní?
Pod pojmem moderní nebo novodobý marketing si každý může představit něco trochu jiného. Většina odborníků se ale shodne, že stále větší důraz je kladen na online aktivity.
Na internetu je téměř každý a s jeho využitím si společnosti najdou zákazníky rychle a efektivně. Slouží k tomu internetové obchody, webové stránky, profily na sociálních sítích, elektronická pošta,... Jejich prostřednictvím může firma s klientem přímo komunikovat, a tak si s ním budovat osobní vztah.
Zákazníci požadují od výrobce nebo kupujícího stále více – kvalitnější produkty a služby, osobní přístup. Důležitá je komunikace nejen při prodeji zboží, ale i před ním a po něm.
Nejste si jistí, jak správně oslovovat své cílové skupiny zákazníků? Najděte si svého marketingového konzultanta, který vás tohoto problému zbaví jako mávnutím kouzelného proutku. Oblastí, ve kterých může vaší firmě poradit, je mnoho, zmiňme alespoň některé:
S pomocí profesionálního marketingového konzultanta budete vědět, jak svoje zákazníky správně hýčkat, a ti se k vám budou rádi vracet. Chcete se s takovými odborníky seznámit? Tak už na nic nečekejte a zavolejte nám do agentury PANKREA.
Leoš Patka
PAN KREAtivec