Obsahová strategie

22.3.2017

Pořád si myslíte, že je na internetových stránkách podstatný jenom jejich design? Nenechte se mýlit. Ještě je spousta majitelů firem, kteří nevěří, že jejich velkým spojencem v boji o zákazníka může být obsah stránek. Máte i vy zájem o účinnou obsahovou strategii?

Co je obsahová strategie?

Víte co, kdy, komu a jak napsat? Na to odpoví obsahová strategie. Bude popisovat stručnou analýzu webu i konkrétní postupy, jak s celým obsahem dále pracovat.

V celé strategii bude zachycen i to, jak se obsah k cílovému klientovi dostane. Samozřejmostí je tvorba optimalizovaného obsahu.

Obsahová strategie

Kdo ji má mít?

Obsahovou strategii pro své stránky by si měl jejich majitel vytvořit už při jejich tvorbě. Bez naděje nejsou ani ti, kdo internetové stránky již nějakou dobu provozují, ale nedaří se jim tak, jak by si přáli. Rádi byste se prezentovali svým zákazníkům v tom nejlepším světle? I v tom vám správný obsah webu pomůže.

Co je dobré vědět...a PANKREA to ví

Aby byla obsahová strategie efektivní, před jejím sestavením se v PANKREE snažíme zjistit co nejvíce informací. Jako autoři chceme vědět, pro koho bude obsah tvořen, co chce firma obsahem říct, jaké jsou její cíle. Seznamujeme se zároveň s konkurenčními weby. Promyšlené máme, kdo a jak se bude obsah web dlouhodobě starat, jak ho dále rozvíjet apod.

Podle průzkumů má marketingovou strategii zdokumentovanou pouze asi 40% malých firem a víc než třetina z nich potvrzuje vyšší efektivitu většiny hledisek uvedených v písemné strategii, v porovnání s verbálními.

Chcete i vy, aby si zákazníci vaše stránky zamilovali? Vsaďte na správný obsah webu. Pokud si na sepsání obsahové strategie sami netroufáte, můžete oslovit profesionály. V PANKREE víme, jak na to.

Petra
Petra Soukupová
Obsahový specialista

20