PR agentura

20.7.2015

Pro někoho je tento výraz součástí každodenní komunikace, někdo se nyní ptá, co to vlastně je to PR. Pro pořádek tedy public relations - neboli v doslovném překladu veřejné vztahy. PR agentura je tedy projekt, který se stará danému podniku o jeho vztahy se všemi skupinami veřejnosti, se kterými se stýká: klienty, partnery, investory, zaměstnanci, veřejností.

Činnost PR agentury

Spolupráce s PR agenturou bývá zpravidla dlouhodobá, protože veřejné mínění nelze ovlivnit v řádu dní, týdnů a zpravidla ani měsíců. Je to dlouhodobý, precizně naplánovaný proces, který potřebuje především v začátku kreativní nápad, jenž se dále smysluplně rozvíjí a odlišuje daný projekt od jeho konkurence.

Druhy PR agentur

Ne všechny PR agentury však nabízejí kompletní portfolio služeb. V takovém případě lze najít 2 základní typy. Mediální agentury, které spíše pracují s médii a tvůrčí agentury, ty se věnují tvorbě firemní identity a nastavení tváře klienta před veřejností.

Co PR agentura zpravidla vytváří?

Především kreativní koncepty a další materiály podle zadání od svých klientů. Může se jednat o reklamy v TV, radiové jingly, webové stránky, správy sociálních sítí, inzeráty v tisku, billboardy, bannery a další. PR agentura by však neměla být jen výrobcem inzerátů, ale hlavně tvůrcem komplexní komunikace mezi klienty a jejich potenciálními zákazníky.

O to se velmi intenzivně snažíme i my, PANKREA. Vymyslíme kreativní identitu, odprezentujeme ji na kreativním webu a s pomocí sociálních sítí, médií a dalších marketingových nástrojů budujeme klientovu značku. Sídlíme v Hradci Králové, ale klientům pomáháme po celé České republice!

Máte zájem o některou z našich PR služeb? Neváhejte nás kontaktovat!

leoš
Leoš Patka    
PAN KREAtivec    

20