Redesign loga

1.2.2017

Vídáte některá firemní loga už dlouhá léta? Zdá se vám, že jsou pořád stejná? S největší pravděpodobností ne. I ty nejznámější firmy se čas od času uchýlí k redesignu loga. Nezkusíte to taky?

Logo je snad nejviditelnější prezentace každé společnosti. Pokud si klient zapamatuje něco o firmě, nejčastěji to bývá její logo. Pokud se společnosti daří a roky její činnosti přibývají, nastane čas, kdy její firemní logo začne mezi ostatními působit přeci jenom trochu zastarale. Tehdy nastává příležitost pro jeho redesign.

Jaké by mělo být redesignované firemní logo?

Podle loga zákazníci především musí vaši firmu jasně poznat mezi ostatními. Dejte jim příležitost, jak ho pochopit, oblíbit si ho a nezapomenout. Tady je pár užitečných rad.

  • Trend směřuje k jednoduchosti. Čím jednodušší a srozumitelnější firemní logo bude, tím lépe si ho klient zapamatuje.
  • Logo by mělo odpovídat zaměření vaší firmy nejen graficky, ale také barevně.
  • Atraktivní! Firemní logo se musí líbit hlavně vám, ale nezapomeňte, že při jeho výběru záleží i na vkusu vašich zákazníků.

Redesign loga

Vylepšení neškodí

Když v PANKREE redesignujeme logo, vždy respektujeme jeho původní vzhled. Netvoříme přece úplně nové a odlišné logo, nechceme totiž vaše zákazníky zmást. Příkladem takového redesignování může být odstranění stínování, které se dříve hojně užívalo, dnes však trendy směřují k jednoduchosti.

Zkuste se na své firemní logo podívat trochu jinýma očima, můžete ho porovnat s logy od společnosti PANKREA. Nezačíná mezi ostatními poněkud zapadat? Najednou se vám nějak nezdají jeho barvy či křivky, nebo byste ho chtěli jen maličko osvěžit?Jestli ano, a vám se zdá, že potřebuje tak trochu otřít prach a naleštit, kontaktujte nás, rádi vám s tím pomůžeme!

Tomáš
Tomáš Strejček
Grafik, designér

20