Tvorba loga

29.5.2015

Vídáme je každý den a doslova na každém rohu. Dalo by se říct, že v dnešní době se pustit do podnikání bez loga je skoro nemožné. Logo se stává součástí vaší značky, je to jakýsi symbol, díky kterému si lidé budou vaší firmu pamatovat, vytvoří si s vámi nějaký vztah a budou vás následně podle něj vyhledávat. Podívejte se, proč je tvorba loga důležitá?

Proč logo vůbec mít?

Vzpomeňte si na jednoduchou “fajfku”, pod kterou se vám okamžitě vybaví společnost Nike nebo na nakousnuté jablko společnosti Apple. Tvary, barvy, asociace, to všechno vás odlišuje od konkurence a vytváří povědomí o vaší značce. Z tohoto důvodu je logo pro vaší firmu nepostradatelné a je klíčovým prvkem v budování značky.

Jaké by mělo mít logo vlastnosti?

Jak už padlo o něco výš, tak logo by mělo být lehce zapamatovatelné, mělo by tedy obsahovat nějaký prvek, který se lidem dostane pod kůži a lehce vryje do paměti. Proto bychom měli při jeho návrhu dbát na jednoduchost. A tím nejdůležitější bodem je originalita! Snažte se vytvořit takové logo, které bude mít myšlenku, bude jedinečné a stále zachová myšlenku vaší společnosti.

logo

logo

20