DONAP okna, dveře, vrata, stínění

donap
 
Donap
 
Případová studie

DONAP tvorba webu

DONAP je rodinná firma se zamřením na okna, dveře, vrata, stínění a věci s tím související. Od svého založení v roce 1993 se rozrostla do přátelského týmu šikovných techniků, zručných montážníků a usměvavých dam v obchodu a administrativě.

Začátek spolupráce: léto 2018

Zadání projektu a naše cíle

  • Vytvořit moderní responzivní a konverzní prezentaci.
  • Přehledně prezentovat všechny pobočky rozrůstající se firmy.
  • Ukázat firemní identitu rodinné firmy nejen vizuálně.
  • Zlepšit online komunikaci s koncovým klientem i partnery.
  • Budovat značku Donap, a to především na internetu.
 
Případová studie

Postup realizace

  • Analýza klíčových frází ukázala v podstatě nekonečné možnosti kontinuálního rozšiřování obsahu a hledání další klientely.
  • Drátěný model pomohl přehledně ukázat širokou paletu služeb klienta, a také přednosti spolupráce s ním.
  • Design respektoval a zároveň rozvinul vizuální identitu Donapu, tak aby se klient „vždy našel“ jak na pobočce, tak kterékoliv sekci webu.
  • Daný vzhled pak kodéři přenesli do samotné aplikace, nastavili všechny funkční prvky a efekty a šlo se na obsah.
  • V obsahové části jsme přesně a přehledně popsali vše potřebné, aby si přišel na své klient „volám hned“ i klient „čtenář“.
Případová studie

Aktuální stav

Kontinuálně rozšiřujeme obsah webu formou článků a zajišťujeme jednak vysokou návštěvnost, tak i aktivní komunikaci s klientem.
Realizujeme jakékoliv změny dle potřeb klienta či našich doporučení a trendů onlinu.
Celou spolupráci provází profesionální přístup z obou stran, vzájemná sympatie, humor a úsměv.

23