Ski centrum Říčky stále lepší místo

skiricky
skiricky
Případová studie

Ski centrum Říčky tvorba webu

Ski centum Říčky naleznete v srdci Orlických hor a již přes půl století je místem, kam za sportem a zábavou směřují jednotlivci i celé rodiny. Krásná okolní příroda láká k návštěvě jak během letní sezóny, tak především v zimě, kdy areál nabízí moderní zázemí a bohaté množnosti pro všechny milovníky zimních aktivit.
Ski centrum Říčky neustále pracuje na svém vylepšení,a proto se stává stále lepším místem.

Zahájení spolupráce: léto 2015

Zadání projektu a naše cíle

  • Ujasnění identity Ski centra Říčky.
  • Vyzdvižení silných stránek tradičního sportovního areálu.
  • Vytvoření nové moderní webové prezentace, která odpovídá současným technologiím.
  • Utvrzení a rozšíření dobrého jména ke stávajícím i novým návštěvníků.
  • Následná marketingová podpora.
Případová studie

Postup realizace

  • Prvotní vstupní analýza ukázala, že Ski centrum Říčky má velice silné hodnoty, které jsou nedostatečně prezentované. Bylo potřeba vymyslet cestu, jak nejlépe areál stálým i novým návštěvníkům představit a jak je pozvat k návštěvě.
  • Původní webové stránky byly zastaralé, z části špatně funkční a především pro návštěvníky nepřehledné. Následovala dlouhá práce s řešením drátěného modelu a rozložením původního i nového obsahu tak, aby se návštěvníci stránek ve struktuře snadno orientovali.
  • Jednou z novinek, které Ski centrum Říčky pro zimní sezónu 2015/2016 připravilo, bylo i nové logo, na které navázal náš grafik a připravil svižný a moderní design stránek.
  • Po řezu grafiky, napojení na Estofan a spuštění testovací stránky se řešila obsahová část stránek.
  • Výsledkem je responzivní webová prezentace, která nabízí pro návštěvníky veškerý komfort na jednom místě, stejně tak, jako Ski centrum Říčky.
Případová studie

Aktuální stav

Ski centrum Říčky „žije“ a neustále připravuje pro návštěvníky různé akce a novinky. Proto v současné době pracujeme na dalším rozšiřování obsahu stránek, aby byla webová prezentace stále aktuální.

23