YourBody a Speciomějte se rádi

YB
 
Specio
 
Případová studie

YourBody a Specio tvorba webu

Dvě značky pod pokličkou projektu IDC food. Celoevropsky známá koření Specio, oblíbená hlavně v masném průmyslu, tedy v rámci velkoobchodní spolupráce. Používá je ale také nejedna domácnost. Zejména pro koncového klienta je tu pak nová značka zdravých produktů plných energie YourBody.

Začátek spolupráce: jaro 2019

Zadání projektu a naše cíle

  • V rámci jedné aplikace a jednoho nákupního košíku vytvořit prezentaci a internetový obchod značek YourBody a Specio.
  • Přitom ctít a sladit vizuální styl obou značek.
  • Pro obě značky vytvořit pohodlný prodejní nástroj a nepřetržitě ho inovovat.
  • Propojit ho detailně s účetním systémem Maxim - vše zcela na míru pro klienta.
  • Vytvořit jednoduchou a přehlednou prezentaci zašťuťujícího IDC food.
 
Případová studie

Postup realizace

  • Vstupní analýza v nás probudila velkou chuť, posunout tento projekt kupředu.
  • V rámci drátěného modelu jsme vymysleli systém propojení jednotlivých značek a strukturu celého online projektu.
  • Design vyžadoval jednoduchost a čistotu, aby tím hlavním byly kvalitně vyfocené produkty.
  • Z účetního systému jsme naimportovali produkty a nastavili konstantní propojení s Maximem přesně dle specifických požadavků klienta.
  • Vyřešil se zbývající obsah a internetový obchod a prezentace v jednom byly spuštěny.
Případová studie

Aktuální stav

Propojení obou systémů se neustále inovuje pro zjednodušení práce klienta.
Postupně programujeme a zapojujeme různé marketingové nástroje i funkce, zjednodušující nákup.
Aktivně se účastníme marketingových porad a pomáháme posunout projekt kupředu, především kontinuálně budovat značku YourBody.

23