Jak vybrat PR agenturu?

26.4.2017

Máte drobnou firmu a nechce se vám investovat do manažera pro vztahy s veřejností, natož pak do celého oddělení? Zkuste se porozhlédnout, co dnes nabízí specializované PR agentury. Jak si vybrat tu pravou?

Proč potřebujete PR agenturu

Společnosti se pro služby PR agentury obvykle rozhodují z několika důvodů. Jedním z nich jsou peníze. Některé firmy si nemohou dovolit trvale zaměstnávat vlastního PR odborníka.

Pro jiné firmy je to spíše otázka způsobu prezentace. Externí pracovník může totiž přinést odlišný pohled na firmu, než mají její stálí zaměstnanci.

PR

Podle čeho vybírat

Univerzální návod, jak si vybrat správnou PR agenturu, vám asi nikdo nedá. Poohlížejte se hlavně u těch, které se na PR menších firem specializují. Ty budou nejlépe vědět, co u nich funguje a co ne. Přesvědčit se o schopnostech agentury se můžete u jejích klientů. Profesionální PR agentura by se samozřejmě měla orientovat i v oblasti marketingu a mít kontakty v různých médiích.

Na co dávat pozor

Když si vyberete PR agenturu a pustíte se do nové kampaně, hlídejte její průběh a výsledky. Sami budete moci vidět, jestli vám přichází nové objednávky nebo vás kontaktují zákazníci. PR by mělo přispívat i k zvyšování povědomí o značce a vylepšování její dobré pověsti. Zajímejte se i o to, zda o vás informují média. To může současně napomoci i vztahům uvnitř firmy.

Sledujte čas! Kampaně mohou trvat různou dobu. Vaše investice se nevrátí hned první den. Propagace nového výrobku bude potřebovat kolem půl roku, kampaň, která má pozvednout povědomí o vaší společnosti by měla přinést ovoce za kratší dobu.

Už víte, kdo se bude vaší firmy starat o vztahy s veřejností? Už dál nehledejte, zavolejte nám. Společnost PANKREA je tu pro vás!

leoš
Leoš Patka    
PAN KREAtivec    

20