Komunikační agentura

15.6.2015

Jedná se o novější název pro reklamní nebo spíše PR agenturu. Dříve reklamní agentury poskytovaly svým klientům tzv. reklamní full service. S postupem času se ale agentury začaly více specializovat a od reklamních agentur se oddělily.

Mediální agentura

Mediální agentura je zpravidla projekt, který je zcela zásadně spojen s médii a díky navázaným vztahům zde dokáže své klienty prezentovat. Ukazuje je tak masové veřejnosti a umění pak spočívá v tom, aby se druh média co nejvíce potkal s cílovou skupinou.

Mediální agentury mají s médii nadstandardní vztahy a z toho vyplývající výhodnější ceny. Často jsou tak finančně zcela závislé na provizi.

komunikační agentura

PR agentura

PR agentury jsou na trhu čím dál častější a jejich činnost je nyní stejně rozmanitá, jako to bylo v době nedávno minulé u reklamek. Lidstvo zkoumá a postupuje kupředu ve všech oblastech, tedy i zde. Jedním z typů PR agentury je také mediální agentura. Jelikož PR agenturou jsme i my, více se dozvíte zde.

Event agentury

Event agentury se specializují na pořádání všemožných aktivit jako jsou ochutnávky, promo akce, koncerty a další. I zde funguje rozmanitost, protože někdo se věnuje např. pouze cateringu, někdo pronájmu párty stanů a někdo má kompletní nabídku pro jakoukoliv událost a v rámci fullservis dokáže vše zorganizovat.

Dnes se na trhu vyskytují jak full-service agentury s širokým portfoliem služeb, tak i menší vyhraněnější agentury. Ve finále je ale nepodstatné, jak si váš partner na poli PR, marketingu a reklamy říká, mnohem důležitější je, zda se vám společně daří dlouhodobě budovat značku vašeho projektu a zda vám spolupráce přináší nové klienty.

leoš
Leoš Patka    
PAN KREAtivec    

20