Přistaňte na landing page

15.11.2017

Newsletter nebo banner přivádí klienty na vaše stránky. Teprve teď ale nastává ten podstatný okamžik – místo, kde se ocitnou. Landing page je může přesvědčit zůstat nebo odradit. Udělejte z landing page svoji výkladní skříň.

Landing page

Landing page je výraz, který označuje vstupní nebo cílovou stránku, na níž se návštěvník dostane po prokliku odkazu z výsledku vyhledávače nebo sociálních sítích. Odkazy na něj může uživatel najít kdekoliv na internetu.

Proč mít vstupní stránku?

Podstatou vzniku vstupních stránek je tzv. konverze. Tato konverze může mít různé podoby. Může se jednat o přečtení článku nebo vyplnění formuláře k odběru newsletteru. U internetových ochodů jde o nakoupení zboží.

Pro ilustraci si uveďme příklad:

  • Karel si ve vyhledávači zadá výraz „Tričko s potiskem růžového slona“.
  • Vyhledávač mu nabídne seznam možností s požadovanou klíčovou frází.
  • Karel si vybere jednu z variant – volí e-shop s tričky s potiskem – a klikne na nabízený odkaz.
  • Protože bylo Karlovo zadání konkrétní, po prokliku se ocitá rovnou na stránce, ze které může vytoužené tričko hned objednat. Ba co víc, Karel ušetřil čas, když se nemusel složitě proklikávat a zadávat znovu svoje požadavky na stránkách e-shopu.

Landing page

Landing page = Homepage? Vůbec ne...

První stránka, na kterou návštěvník dostane, bývá často tzv. Homepage. S landing page ji ale nezaměňujte. Homepage je označení pro úvodní stránku webu, čtenář na ní zjistí některé základní informace, ale slouží spíše jako rozcestník.

Pořád se vám ty cizí pojmy pletou? Vy byste ale pro svoji firmu chtěli vytvořit funkční a zároveň designově působivé stránky, které by se líbily vám i vašim klientům? Sjednejte si s námi schůzku, společně vymyslíme individuální řešení na míru pro každého.

Jarča
Jaroslava Sabóová
Analytický specialista

20