Výroba webových stránek alá PANKREA

27.7.2016

Abyste věděli, do čeho s námi jdete, představíme vám postup výroby webových stránek tak, jak je dělá PANKREA. Tak snadno zjistíte, proč je to u nás jiné, možná budete mile překvapeni a na závěr čtení se už nebudete moci dočkat, až se pustíme do spolupráce. Nevěříte? Věřte!

Výroba - krok za krokem za novými www stránkami

To nás vždycky malinko nadzvedne ze židle, že vám nějaký obchodník pošle na dotaz obratem cenovou nabídku bez toho, aby znal podrobnosti a vaše přání. Neškatulujeme vás do škatulek a neděláme nabídky „od stolu“. Než vám to spočítáme, potřebujeme vás poznat. Aspoň trošku. A počítejte se s tím, že se budete vyptávat. A to hodně.

Abychom mohli vaše nové stránky nacenit, musíme především vědět, co od nich očekáváte a co by od nich chtěli vaši zákazníci. Po doladění požadavků a podepsání objednávky a obchodních podmínek se pouštíme do práce. Jak tedy výroba www stránek probíhá?

výroba webových stránek

1. Vstupní analýza: Kdo jste? A proč?

Trochu už vás známe, ale pořád ne tolik, abychom vám mohli vytvořit stránky na míru. V rámci vstupní analýzy za vámi přijedeme, většinou ve složení PANKREAtivec Leoš Patka a copywriterka, která pro vás bude tvořit obsah stránek. Vše s vámi projdeme, vyptáme se na vás na spoustu otázek, mimo jiné také na to, kdo je vaše firma a proč je zrovna taková, jaká je. Na základě tohoto poznání vytvoříme firemní identitu.

Vše si zaznamenáme a report ze schůzky předáme celému týmu. Tak se důležité informace dostanou ke grafikovi, programátorovi, účetní... zkrátka ke všem, kteří vás chtějí poznat.

2. Drátěný model a analýza klíčových frází

Jako první od nás budete mít dva dokumenty. Tím prvním je drátěný model, ve kterém je pomocí tabulek, čtverečků a rámečků rozvrhnuté, co vše na stránce bude umístěné. Tento model je již proklikávací a tak si můžete vyzkoušet, co se pod kterou stránku bude skrývat.

Druhým dokumentem je analýza klíčových frází. Čísla, která v ní uvidíte, si netaháme z klobouku. Využíváme k tomu nástroje na ověření dohledanost klíčových slov, na základě kterých se pak chystají texty. Ty se poté líbí nejen zákazníkům, ale i robotům, kteří mají na starosti relevantnost výsledků, na jejichž základě je zobrazí v SERP .

3. Návrh grafiky

Po odsouhlasení drátěného modelu se pouští do práce grafik, který připraví grafický návrh stránek. Díky vstupní analýze ví, kdo jste a jaké máte požadavky - může tak připravit grafiku přesně na míru. Podle potřeby se grafika upraví a zakázka se přesouvá na stůl k programátorovi.

4. Programátorské práce a testovací stránka

HTML, CSS šablony, divy, tagy, jquery, javaskripty a další programátoská hantýrka se týká převodu obrázku (grafického návrhu) do funkční testovací stránky (k ní máte přístup jen vy a my), kde lze vše prokliknout a stránky už na vaše pokyny reagují. V této fázi jsou zapojené slíbené moduly (např. blog, slider či novinky), e-shop a především publikační systém Estofan, se kterým můžete stránky lehce ovládat.

5. Tvorba a vkládání obsahu

V tomto bodě nastává okamžik, kdy se výroba stránek trochu zbrzdí – budeme potřebovat špetku vašeho času. Vymyslíme a napíšeme za vás všechny texty, ale budeme od vás potřebovat je zkontrolovat (zda vám vyhovují, jestli je použita správná terminologie a nezapomněli jsme na nic důležitého). Někdy od vás potřebujeme fotografie či dokumenty ke stažení. Jakmile máme vše pohromadě, začínáme tvořit v testovací stránce obsah a všechny materiály vkládat.

6. Tradááá! Je to tady!

Jakmile je na 100 % odladěna testovací stránka, slavnostně spouštíme! A tady se můžete podívat, které stránky jsme již do světa spustili. Chcete se přidat mezi ně? Stačí se nám ozvat a o vše ostatní se postaráme.

7. Pozor, tím ale nekončíme...

Myslíte si, že vám vyrobíme stránky a pak o nás neuslyšíte? Tak to nás neznáte. Vytváříme dlouhodobé vztahy, proto na výrobu stránek rádi navážeme dalšími marketingovými službami, které posunou vaše podnikání o další příčku výše.

Pokud jste se zde nedozvěděli vše, podívejte se do ČKO – často kladených otázekTak co, už se těšíte, až se s námi pustíte do výroby svých nových webových stránek?

Jarča
Jaroslava Sabóová
Analytický specialista

20