Hlavní menu
Abyste věděli, do čeho s námi jdete, představíme vám postup výroby webových stránek tak, jak je dělá PANKREA. Tak snadno zjistíte, proč je to u nás jiné, možná budete mile překvapeni a na závěr čtení se už nebudete moci dočkat, až se pustíme do spolupráce. Nevěříte? Věřte!
To nás vždycky malinko nadzvedne ze židle, že vám nějaký obchodník pošle na dotaz obratem cenovou nabídku bez toho, aby znal podrobnosti a vaše přání. Neškatulujeme vás do škatulek a neděláme nabídky „od stolu“. Než vám to spočítáme, potřebujeme vás poznat. Aspoň trošku. A počítejte se s tím, že se budete vyptávat. A to hodně.
Abychom mohli vaše nové stránky nacenit, musíme především vědět, co od nich očekáváte a co by od nich chtěli vaši zákazníci. Po doladění požadavků a podepsání objednávky a obchodních podmínek se pouštíme do práce. Jak tedy výroba www stránek probíhá?
Trochu už vás známe, ale pořád ne tolik, abychom vám mohli vytvořit stránky na míru. V rámci vstupní analýzy za vámi přijedeme, většinou ve složení PANKREAtivec Leoš Patka a copywriterka, která pro vás bude tvořit obsah stránek. Vše s vámi projdeme, vyptáme se na vás na spoustu otázek, mimo jiné také na to, kdo je vaše firma a proč je zrovna taková, jaká je. Na základě tohoto poznání vytvoříme firemní identitu.
Vše si zaznamenáme a report ze schůzky předáme celému týmu. Tak se důležité informace dostanou ke grafikovi, programátorovi, účetní... zkrátka ke všem, kteří vás chtějí poznat.
Jako první od nás budete mít dva dokumenty. Tím prvním je drátěný model, ve kterém je pomocí tabulek, čtverečků a rámečků rozvrhnuté, co vše na stránce bude umístěné. Tento model je již proklikávací a tak si můžete vyzkoušet, co se pod kterou stránku bude skrývat.
Druhým dokumentem je analýza klíčových frází. Čísla, která v ní uvidíte, si netaháme z klobouku. Využíváme k tomu nástroje na ověření dohledanost klíčových slov, na základě kterých se pak chystají texty. Ty se poté líbí nejen zákazníkům, ale i robotům, kteří mají na starosti relevantnost výsledků, na jejichž základě je zobrazí v SERP .
Po odsouhlasení drátěného modelu se pouští do práce grafik, který připraví grafický návrh stránek. Díky vstupní analýze ví, kdo jste a jaké máte požadavky - může tak připravit grafiku přesně na míru. Podle potřeby se grafika upraví a zakázka se přesouvá na stůl k programátorovi.
HTML, CSS šablony, divy, tagy, jquery, javaskripty a další programátoská hantýrka se týká převodu obrázku (grafického návrhu) do funkční testovací stránky (k ní máte přístup jen vy a my), kde lze vše prokliknout a stránky už na vaše pokyny reagují. V této fázi jsou zapojené slíbené moduly (např. blog, slider či novinky), e-shop a především publikační systém Estofan, se kterým můžete stránky lehce ovládat.
V tomto bodě nastává okamžik, kdy se výroba stránek trochu zbrzdí – budeme potřebovat špetku vašeho času. Vymyslíme a napíšeme za vás všechny texty, ale budeme od vás potřebovat je zkontrolovat (zda vám vyhovují, jestli je použita správná terminologie a nezapomněli jsme na nic důležitého). Někdy od vás potřebujeme fotografie či dokumenty ke stažení. Jakmile máme vše pohromadě, začínáme tvořit v testovací stránce obsah a všechny materiály vkládat.
Jakmile je na 100 % odladěna testovací stránka, slavnostně spouštíme! A tady se můžete podívat, které stránky jsme již do světa spustili. Chcete se přidat mezi ně? Stačí se nám ozvat a o vše ostatní se postaráme.
Myslíte si, že vám vyrobíme stránky a pak o nás neuslyšíte? Tak to nás neznáte. Vytváříme dlouhodobé vztahy, proto na výrobu stránek rádi navážeme dalšími marketingovými službami, které posunou vaše podnikání o další příčku výše.
Pokud jste se zde nedozvěděli vše, podívejte se do ČKO – často kladených otázek. Tak co, už se těšíte, až se s námi pustíte do výroby svých nových webových stránek?
Jaroslava Sabóová
Analytický specialista