Zvýšení návštěvnosti stránek - jak na to?

7.7.2015

Zvýšení návštěvnosti stránek jde ruku v ruce s optimalizací webu a je v podstatě součástí marketingu. V posledních letech se firmy zajímají nejen o číslo návštěvnosti webových stránek, ale i o to, odkud návštěvníci přicházejí, jaký je konverzní poměr a která forma reklamy zákazníky oslovuje nejvíce. 

Tipy pro zvýšení návštěvnosti webu

Nelze říci, že pokud budete dodržovat tolik doporučených kroků, o tolik procent se návštěvnost zvýší. Vše je navzájem velmi jemně propojené a zafixovat se na podpoření pouze jedné oblasti by nemělo dobré výsledky.

Stejně tak, jako pro své tělo potřebujete pestrou a kvalitní stravu, abyste byli silní a zdraví, tak i stránky vaší firmy jsou na tom podobně. Pro zvýšení návštěvnosti webu potřebují pestrý a kvalitní základ, díky kterému budou silné a snadno se dostanou na přední pozice vyhledávačů nebo si k potencionálnímu zákazníkovi najdou cestu jinak.

zvýšení návštěvnosti stránek

Účinná propagace webu ovšem nezahrnuje pouze reklamu a placenou inzerci. Pojďme se podívat na nejčastější cesty, jak návštěvnost stránek zvýšit.

Využijte fungujících způsobů,jak zvýšit návštěvnost webu

  1. Kvalitní obsah - naprostý základ, pokud máte na webu množství originálního textu máte napůl vyhráno. Dalším způsobem jak se odlišit od konkurence může být poskytnutí konkrétního obsahu zdarma například v podobě e-booku. Zároveň tím sbíráte kontakty, které můžete využít pro emailing.
  2. Propojení se sociálními sítěmi - je dobré je nepodceňovat, jsou další možností, jak návštěvníci mohou šířit váš obsah.
  3. Bannerová reklama - promyšlená bannerová reklama je schopná přivést i ty zákazníky, kteří vaši službu přímo nehledají a zároveň podporuje i brand.
  4. PPC (Pay Per Click) - je to forma placené reklamy ve vyhledávačích, na rozdíl od SEO můžete být vidět ihned a díky volbě klíčových slov efektivně zacílí na potencionální zákazníky.
  5. Optimalizace zdrojového kódu - rychlost načítání stránky, kód bez HTML chyb
  6. Linkbuilding - je v podstatě umisťování odkazů na relevantní (partnerské) weby a komunikování s okolím pomocí PR článků, blogů či diskuzí.

Tak určitě ne!

Pozor na umělé metody zvyšování návštěvnosti stránek pomocí bezplatných nástrojů k zvýšení pageranku, přemírou klíčových slov, nesmyslnými zpětnými odkazy a bezhlavými zápisy do katalogů. Hrozí vám penalizace webu od vyhledávacích robotů.

Nezapomeňte...

Mějte stránky pro své zákazníky! K čemu jsou nesmyslné zpětné odkazy, hromada všeobecných klíčových slov a zápisy do všemožných katalogů, když vaši zákazníci hledají jediné: aktuální a přehledné stránky, kde se dozví vše, co potřebují.

Chcete poradit se zvýšením návštěvnosti webu? Kontaktujte nás!

Jarča
Jaroslava Sabóová
Analytický specialista

20