AdWords

19.8.2015

V minulém článku jsme psali o reklamním systému českého vyhledávače Seznam.cz Sklik, dnes se podíváme na produkt vyhledávače Google.com, a to je Adwords. Google AdWords oslovuje uživatele právě v okamžiku, kdy vyhledávají určitá klíčová slova či fráze, nebo hledají informace na webech, které souvisejí s vaším oborem.

Co vše Adwords umí?

  • V programu reklamního systému AdWords si můžete vybrat, kde se budou vaše reklamy zobrazovat. Podobně jako u Skliku si můžete vybrat mezi vyhledávací a obsahovou sítí.
  • Rozpočet lze snadno nastavit, tak aby vám co vyhovoval.
  • Přehledně měřit účinek aktivních reklam.
  • Pro opětovné cílení na uživatele můžete využít remarketing.
  • Svou reklamu můžete kdykoli pozastavit nebo zcela zastavit.
  • Cena za proklik (CPC) zaručuje, že platíte pouze při prokliku vaší reklamy.

Adwords

Jak začít s AdWords?

  • Založte si účet AdWords na Googlu. 
  • Nastavte si první reklamní kampaň.
  • Zadejte fakturační údaje a můžete hned oslovovat zákazníky.

Pokud s vytvářením kampaní v AdWords teprve začínáte, je dobré se nejdříve svěřit do rukou odborníků. Obzvlášť pokud máte v plánu zakládat větší množství reklamních sestav či máte k dispozici velký rozpočet, je lepší nechat správu vašeho AdWords účtu na někom, kdo s kampaněmi pracuje každý den.

PPC specialisti umí napsat poutavé inzeráty z takových výrazů, které mají malou či dokonce žádnou konkurenci, tím pádem šetří vaše finance (čím vyšší je konkurence, tím je vyšší cena při prokliku inzerátu). Dále kampaně pravidelně sledují, měří jejich výkon a flexibilně reagují na veškeré změny.

Chcete více informací o AdWords? Potřebujete poradit s tvorbou kampaně? Neváhejte kontaktovat naše specialisty na PPC!

Patrik
Patrik Holešovský

Online marketing

20